Esteu aquí
Informació COVID-19 › SERVEIS SOCIALS › Informació per a professionals dels Serveis Socials Bàsics ›Telèfons de suport
Existeix algun telèfon de suport i assessorament als professionals per resoldre dubtes en relació a la gestió de la crisi, com a professional?
En relació a la gestió de l’atenció de les necessitats socials en el marc de la fase d’emergència:
- Si ets coordinador/a d'un equip bàsic d'atenció socials i necessites suport a la gestió de situacions i incidències urgents per orientar i resoldre l’atenció de les necessitats socials d’emergència, truca al telèfon 93 395 81 78, de 8:00 a 20:00 hores de dilluns a diumenge o envia un correu electrònic a covid19.tsf@gencat.cat.
- Per rebre suport psicològic com a professional, pots trucar al telèfon gratuït del Col·legi Oficial de Psicologia de Catalunya: 93 472 50 50 (recurs que finança la Diputació de Barcelona), de dilluns a diumenge, en horari de 9h a 20h o al telèfon 93 567 88 56 també del Col·legi Oficial de Psicologia de Catalunya (recurs que finança la Generalitat de Catalunya).
- Si tens una urgència i necessites informació sobre centres de dia i residències de gent gran, pots trucar al 93 887 63 97 i 93 887 63 99.
- Si tens una urgència i necessites informació sobre discapacitat, salut mental i altres (Residències, llar residències, pisos tutelats, centres de dia) pots trucar al 93 887 64 97.
- Si tens una urgència i necessites informació sobre Infància (CRAE, etc.), pots trucar al 93 395 81 75.
Necessites donar suport psicològic a la ciutadania?
Pots donar el telèfon de suport gratuït del Col·legi Oficial de Psicologia de Catalunya adreçat a la ciutadania 659 584 988, perquè truquin els usuaris i usuàries dels serveis socials bàsics.(GENCAT)