La Cripta de la Colònia Güell acull més de 400 visitants en una vetllada musicalitzada per Northern Cellos

El passat divendres 25 de setembre, la Cripta de la Colònia Güell va acollir l’espectacle musical Violoncels de pel·lícula de Northern Cellos, un quartet de violoncels elèctrics acompanyat per percussió. El repertori musical va girar entorn de diverses bandes sonores de films i sèries de televisió de diferents èpoques, un recorregut que va permetre al públic gaudir i rememorar alguns dels grans clàssics de la història del cinema i la televisió.

Abans de l’inici del concert, l’església va romandre oberta al públic assistent perquè es pogués visitar l’espai i descobrir l’originalitat de l’edifici. Posteriorment, l’espectacle va tenir lloc al jardí arquitectònic del recinte, on el públic va viure la vetllada mentre queia la nit.

L’èxit de participació confirma l’interès del públic en aquest tipus de propostes, que combinen el gaudi pel patrimoni arquitectònic amb activitats culturals com espectacles musicals. Aquest concert és un exemple més de les propostes que es presenten any rere any a través dels cicles de concerts realitzats a la Cripta, en aquest cas inserit en el marc de la 35a edició.

Des del Consorci de la Colònia Güell agraeixen l’assistència, així i conviden a continuar gaudint de la resta de propostes.  

El Consorci de la Colònia Güell és una entitat pública integrada per l’Institut Català del Sòl (INCASÒL) de la Generalitat de Catalunya, el Consell Comarcal del Baix Llobregat, la Diputació de Barcelona, tots ells copropietaris de la Cripta de la Colònia Güell, més l’Ajuntament de Santa Coloma de Cervelló. Aquest Consorci té com objecte la conservació, la difusió i la recerca de la Cripta de la Colònia Güell, així com el manteniment i millora del seu entorn.

Imatges addicionals: 

Cerca

 

 

@ccbaixllobregat

  Subscriu-te al canal RSS

Consell Comarcal del Baix Llobregat

Parc Torreblanca N-340 pk 1249

08980 Sant Feliu de Llobregat

 Tel.: 936852400   Fax:936851868

 Contacte