“PROU” MALTRACTAMENT A LES PERSONES GRANS
El Consell Consultiu de la Gent Gran del Baix Llobregat, en col·laboració amb 21 consells comarcals de gent gran de tot Catalunya, presenten un vídeo per fer difusió i sensibilitzar a tota la població per evitar qualsevol forma d’abús o maltractament cap a les persones grans.
Al vídeo, representants dels consells comarcals de gent gran denuncien algunes de les formes de maltractament que pateixen habitualment les persones grans, amb un ferm missatge de rebuig: “PROU!”.
Impulsat per la Xarxa de Comarques per l’Envelliment Actiu amb el suport de l’Oficina de Gent Gran Activa del Dept. de Treball, Afers Socials i Famílies, el vídeo ha estat presentat el 15 de juny, Dia Mundial de Presa de Consciència de l’Abús i el Maltractament envers les persones grans.