Condemna per un presumpte nou cas de violència masclista d’una veïna de Cornellà

Des del Consell Comarcal i el Consell de les Dones volem mostrar el nostre condol a familiars i amistats de la víctima, veïna de Cornellà de Llobregat, assassinada presumptament a mans de la seva exparella, el passat 21 de setembre a Southamptom, Regne Unit, on residia per motius laborals.

L’Ajuntament de Cornellà de Llobregat ha aplicat el protocol de dol contra la violència masclista, des de que es van conèixer els fets, posant a disposició de la família atenció social, jurídica i psicològica per afrontar aquest tràgic moment.

Seguint el protocol, han respectat la voluntat de la família i totes les accions que es duran a terme a la ciutat en mostra de rebuig i solidaritat s’ha decidit de forma consensuada amb la família. En aquest sentit, han convocat una concentració silenciosa a la plaça de l’Ajuntament, el proper dilluns 7 d’octubre a les 19h

Des del Consell Comarcal i el Consell de les Dones del Baix Llobregat  fem una crida a tota la societat per abordar conjuntament i amb determinació aquesta xacra de la nostra societat.

@ccbaixllobregat

Subscriu-te al canal RSS