Dotzena edició de la Jornada Comarcal de Joventut

Ahir es va celebrar a l’Espai Baronda d’Esplugues de Llobregat la dotzena edició de la Jornada Comarcal de Joventut del Baix Llobregat, punt de trobada anual de tots/totes els i les professionals de joventut de la comarca, a la que van assistir una vuitantena de persones amb l’objectiu d’intercanviar experiències i coneixements.

L’acte es va iniciar amb una taula compartida per les quatre administracions, on per part del món local hi van participar, Josep Perpinyà, president del Consell Comarcal del Baix Llobregat, ens organitzador de la jornada, i Pilar Díaz  alcaldessa d’Esplugues de Llobregat, municipi que va acollir i coorganitzar la jornada. Per part de la Generalitat, Marta Vilalta, directora general de joventut i, per part de la Diputació, Oriol Fernández, cap de l’Oficina del Pla Jove en representació del diputat delegat d’Igualtat i Ciutadania.

En aquesta edició, la Jornada Comarcal de Joventut del Baix Llobregat va abordar el tema de la imatge personal des de totes les vessants i de com incideixen en la vida de les persones joves, per això els consells de les persones expertes van ser que s’havia de treballar, cuidar, tenir constància i saber que això en les xarxes socials queda enregistrat per tota la vida.  

A la primera part de la Jornada en Guillem Recolons, expert en personal branding i fundador de Soymimarca, va fer la conferència “Marca Personal en l’entorn digital> 10 segons que valen una carrera professional.“ on va parlar de com s’ha de treballar la nostra marca personal  mitjançant conceptes com lideratge, visió estratègica de negoci, estar en fase beta permanent, fer treball col•laboratiu, identificar tendències, tenir coneixements tècnics específics, ser content curator i sobretot  ser conscients de les nostres fortaleses i debilitats.  

A la segona part, es va fer l’intercanvi d’experiències on els i les professionals van poder conèixer com es treballa aquesta temàtica dins  l’àmbit de la joventut i conjuntament amb altres àrees i professionals .
En total es van presentar cinc experiències a més del projecte Influjoves de l’ajuntament d’Esplugues de Llobregat , on el protagonisme i la presentació va estar a càrrec dels mateixos joves  que el van fer  possible.
Les altres van ser:  Com he arribat a viure de Youtube amb l’experiència vital i professional d’en Roc Massaguer periodista i youtuber, Corresponsals “ I tu com et veus” experiència de l’ajuntament d’Igualada, Stop Gordofobia amb l’escriptora i activista Magdalena Piñeyro que, en diferit, va fer una critica en defensa del cos i de la imatge fora dels convencionalismes.  Imatge i Autoimatge per agradar-se, de la psicòloga Lidia Costa aportant la seva experiència amb persones joves i Educació Digital per a  la Ciutadania Digital a càrrec de l’Oriol Torres amb una visió innovadora d’aconseguir una ciutadania digital, amb el que va concloure la jornada.

Documentació de la Jornada

Projecte Influjoves 

Com he arribat a viure de Youtube

Educació Digital per a la Ciutadania Digital  

Imatges addicionals: 

Cerca

 

 

@ccbaixllobregat

  Subscriu-te al canal RSS

Consell Comarcal del Baix Llobregat

Parc Torreblanca N-340 pk 1249

08980 Sant Feliu de Llobregat

 Tel.: 936852400   Fax:936851868

 Contacte