El Baix Llobregat contra la violència masclista

Davant la brutal agressió sexual patida per una menor a Igualada el passat 31 d’octubre, el Consell Comarcal del Baix Llobregat, vol manifestar la seva indignació, rebuig i condemna.

La violència masclista, en totes les seves formes, és una vulneració constant dels drets humans de les dones, les adolescents i les nenes, alhora que empobreix a tota la societat.

No es tracta d’un fet privat ni aïllat, és un problema social que cal combatre de forma contundent. Només aconseguirem una societat lliure quan les dones com a ciutadanes de ple dret que són, puguin viure lliurement sense que s’exerceixi contra elles cap classe de violència masclista.

Des del Consell Comarcal reafirmen el nostre compromís en la lluita contra la violència masclista, i és per això que fem una crida a la participació de tota la ciutadania en la 8a Marxa El Baix Llobregat contra la violència masclista, que tindrà lloc el diumenge 28 de novembre. Caminem per visibilitzar aquesta xacra de la nostra societat.