El Baix Llobregat promociona la seva oferta de reunions a empreses de Catalunya
El dimecres, 20 de setembre, el Convention Bureau del Consorci de Turisme del Baix Llobregat, va proposar i mostrar espais de la comarca en un format exclusiu i dinàmic, a empreses de tota Catalunya.
En una jornada de matí, més de 20 empreses van poder conèixer de primera mà els espais i serveis de la comarca amb l’objectiu que comptin en les seves pròximes reunions, convencions i incentius amb el Baix Llobregat.
El recorregut va començar a l’hotel Novotel Barcelona Cornellà, amb una ubicació immillorable, un hotel totalment reformat i que disposa d'espais especials per a esdeveniments que busquen un entorn diferent del que és quotidià. Les persones participants van rebre la benvinguda del conseller de Turisme del Consell Comarcal del Baix Llobregat, Javier González, i tot seguit vam presentar l’oferta global de turisme de reunions de la comarca. Durant la visita els i les assistents van participar en una activitat sorpresa per fer xarxa en els esdeveniments, organitzada per Essentia BCN Events.
Tot seguit ens vam traslladar a l’hotel Barcelona Airport Hotel, ubicat al costat de l'aeroport del Prat, amb unes instal·lacions totalment renovades, que fan que qualsevol reunió o esdeveniment sigui un èxit.
La següent visita va ser al Castell de Castelldefels, construït al segle X, va servir durant segles per al control territorial i defensiu de la ciutat. Avui és una ubicació magnífica per a la celebració d'esdeveniments gràcies al seu ampli ventall de possibilitats. En aquest espai vam gaudir d’un Coffee Break variat i deliciós a càrrec de Gau Catering, empresa que ofereix un servei integral cuidat al mil·límetre, amb un producte de qualitat.
Seguidament, ens vam dirigir a l’estudi creatiu de Quinn Creations, ubicat al municipi de Gavà, i a les instal·lacions del qual es poden crear esdeveniments envoltats d'art contemporani, acompanyats per escultures úniques d'un artista conegut mundialment, Lorenzo Quinn, que conviden a imaginar, transmeten força i transporten a una altra dimensió. En aquest espai, High Fidelity Collective, es va sorprendre a les persones participants amb un taller musical de percussió alegre i animat que reuneix l’energia i la concentració de l’equip per crear harmonia, i que va finalitzar amb el crit del hashtag creat per l’esdeveniment: #BaixLlobregatMICELovers.
La darrera visita va tenir lloc al Mamut Beach Club, del Grup Lancaster, ubicat a la platja natural de Viladecans, que ofereix un nou concepte amb una gastronomia que mima el producte, on van poder gaudir d’un menú de degustació mediterrània que va donar fi a la jornada.
Per a l’organització del famtrip vam comptar amb la col·laboració d’Essentia BCN Events, agència especialitzada en l’organització d’esdeveniments, activitats de team building i d’incentiu, a mida del Baix Llobregat; i amb l’empresa de transports Avantgrup, disposant d’un modern autocar equipat amb les més avançats sistemes de seguretat i confort.
Des del territori es valoren molt positivament els famtrip, tant per part del sector públic com del privat, en tant que són accions que permeten a les empreses conèixer de primera mà l’oferta de reunions de la comarca, i sobretot pels acords comercials que se’n deriven.