El Consell Comarcal actualitza la seva imatge

El Consell Comarcal aprova el Manual d’Identitat Corporativa, document que recull els elements constitutius de la Identitat Visual de l’entitat i consolida la nova imatge del Consell Comarcal del Baix Llobregat

Amb aquesta intenció, l’entitat ha actualitzat la seva imatge, mantenint el triangle com a icona en representació de la comarca i els traços que simbolitzen el Delta del Llobregat, però amb el propòsit de donar un nou aire fresc a l’entitat i una idea global de la comarca, que comprengui tota la seva riquesa natural, cultural i de serveis, mantenint la seva identitat, però fent un restailing de la seva marca.

En aquest sentit, la nova imatge del Consell Comarcal incorpora nous traços en color, mantenint la mateixa estètica, però sumant nous conceptes en sintonia amb la diversitat del territori. El lila,  en representació del feminisme, ja que el Baix Llobregat es va declarar comarca feminista el 22 d’octubre de 2018, la degradació de marrons simbolitzant el patrimoni cultural de la comarca i les grans ciutats que conformen la zona centre del Baix Llobregat. Els verds en representació de les Muntanyes del Baix, un espai privilegiat de quasi 12.000 ha amb grans valors ambientals, culturals i socials, i del Parc Agrari del Baix Llobregat, un patrimoni agrícola de primer ordre de la nostra comarca, i el blau del riu Llobregat, un espai natural viu i vertebrador del nostre territori, i també del mar i les platges.

L’aprovació del Manual d’Identitat Corporativa respon a l’actuació 4.2.8 del Pla d’Actuació Comarcal 2020-2023, Renovar les polítiques comunicatives del Consell Comarcal del Baix Llobregat, amb un nou manual d’imatge corporativa i que permeti ampliar la capacitat informativa dels serveis públics comarcals.