El Consell Comarcal nova Entitat de Registre del certificat digital idCAT
També permet fer altres operacions, com ara signar correus, documents electrònics i formularis web. Sense la signatura electrònica els tràmits telemàtics no tenen validesa, ja que la xarxa electrònica no ofereix el nivell de seguretat necessari per garantir les dades dels ciutadans i ciutadanes.
Com el puc obtenir?
Hi ha dues maneres d’obtenir l’idCAT:
1. A través del web www.idcat.cat, des del punt 1. “Sol·licitud del certificat”. En aquesta pàgina es pot trobar un formulari que us permetrà introduir les dades necessàries per obtenir la identitat digital: nom, cognoms, document acreditatiu d’identitat, adreça electrònica, etc. Un cop introduïdes les dades, s’emmagatzema la petició per tal que pugui ser validada per qualsevol de les entitats de registre idCAT.
2. Presentant-se directament a qualsevol de les entitats de registre idCAT, com esdevindrà la setmana vinent aquest Consell Comarcal.
Per a més informació podeu adreçar-vos a l'Àrea de Gestió d'Organització i Innovació a través del correu orgainnova@elbaixllobregat.cat o a l'enllaç web http://www.idcat.cat