El Consorci de la Colònia Güell i la UPC signen un conveni de col·laboració
El passat dimarts 11 de juny es va realitzar l’acte de signatura d’un conveni marc de col·laboració entre el Consorci de la Colònia Güell i la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) per al desenvolupament d’activitats de formació, recerca i transferència tecnològica.
Aquest conveni marc vol aprofundir i enfortir les relaciones i la coordinació entre ambdues institucions, amb la finalitat de fixar línies d’actuació que consolidin les col·laboracions ja existents en matèria de formació, recerca científica de desenvolupament tecnològic i en la transferència de tecnologia desenvolupada per la UPC.
Aquesta col·laboració es concretarà, mitjançant convenis específics, dins dels àmbits següents:
- Recerca, transferència, valorització i difusió de l’obra de Gaudí.
- Conservació, manteniment i preservació del patrimoni de Gaudí.
- Preservació i posada en valor del patrimoni natural i paisatgístic de l’entorn de la Cripta.
Aquest acord marc s’ha signat amb una vigència de quatre anys, que es podrà prorrogar si ambdues parts consideren que la col·laboració ha de continuar per un període més llarg.
L’acte de signatura del conveni marc va comptar amb l’assistència del president del Consorci de la Colònia Güell, el Sr. Josep Perpinyà i Palau, i el rector de la UPC, el Sr. Francesc Torres Torres. A l’acte també van assistir representants de les diferents escoles de la UPC que col·laboraran amb el desenvolupament de les activitats que s’acordi així com d’altres representants del Consorci.