L’Ateneu Cooperatiu del Baix Llobregat engega una nova convocatòria

Avui ha tingut lloc la primera reunió de coordinació tècnica de la nova convocatòria de l’Ateneu Cooperatiu 2019 amb les 26 entitats agrupades que el configuren. L’objectiu de la reunió ha estat presentar a totes les entitats integrants i les propostes que es portaran a terme durant aquest any. El nou equip de treball ha presentat l’evolució positiva de les dades dels darrers 3 anys, destacant aquesta última convocatòria en la que han participat més de 7000 persones i s’han creat més de 60 entitats, evidenciant així l’èxit progressiu que aquest programa ha obtingut a la nostra comarca.

De la mà de la consellera de Desenvolupament Econòmic, Estratègic i Agrícola, Lourdes Borrell, la coordinadora de l’àrea de Desenvolupament Econòmic, Eugenia García i de les tres tècniques que impulsen el projecte, s’ha donat inici a aquesta nova etapa en la que tant l’equip Ateneu, com els i les membres integrants de les entitats hi posaran les eines, recursos i donaran l’empenta necessària per assolir els objectius establerts i fomentar la difusió i la visibilització de l’economia social al nostre territori.

L’Ateneu Cooperatiu 2019 - 2020, característic per la seva identitat público-privada, està format  per 18 entitats del sector de l’Economia Social i 8 administracions públiques.

Les entitats per a aquesta edició són: Consell Comarcal del Baix Llobregat, Associació Social Business Barcelona, CREARSA, Innobaix, Daina Isard, Ajuntament de Molins de Rei, Calidoscoop, Ajuntament del Prat de Llobregat, Ajuntament de Vallirana, Ajuntament de Viladecans, Ajuntament d’Olesa de Montserrat, FCP Associats, GATS, AT2, Sustainlabour, Som Gestió, Ajuntament d’Esparreguera, Plegats, Cooperativa Obrera de Viviendas, Heres, Coopgros, Ajuntament de Gavà, DELTA, FAGA, Orgànic i Ètic Hàbitat, de les quals 16 conformen els quatre cercles l’Ecosistema local d’economia social i solidària del Baix Llobregat Sud, l’Ecosistema local d’economia social i solidària del Baix Llobregat Nord, el Barri cooperatiu i la Unió de Cooperadors.

L’ Ateneu Cooperatiu del Baix Llobregat és l’espai de trobada, aprenentatge i reflexió col·lectiva, cooperació i transformació social de la comarca, per tal de visibilitzar l’economia social i solidària, fomentar la creació d’iniciatives, donar suport a les entitats del territori i generar ocupació de qualitat.

Imatges addicionals:

@ccbaixllobregat