Preguntes més freqüents sobre l’ús de les targetes moneder de les beques menjador. Situació d’emergència COVID-19

  • Ja tinc la targeta. L’he d’activar? No, la targeta ja ve activada i preparada per ser utilitzada. 
  • Amb quin saldo ve carregada la targeta? Les targetes venen carregades amb un saldo inicial de 40€. En cas d’allargar-se el tancament dels centres, se us recarregarà automàticament a raó de 4€ per dia de tancament dels centres. 
  • Quin import puc pagar amb la targeta? L’import que tingueu disponible a cada moment, si es fa una compra superior donarà un error al datàfon. 
  • Com puc saber el saldo que tinc disponible a la targeta? Pots consultar el saldo i moviments de manera gratuïta a qualsevol caixer de CaixaBank i mitjançant la web www.moneytopay.com > Altres gestions de la meva targeta > Consulta de saldo i moviments. 
  • Si l’import de la compra és superior al saldo disponible, què puc fer? Demana a l’establiment que et fraccioni la compra en 2 pagaments, un del saldo disponible que podràs pagar amb aquesta targeta i la resta la pots pagar amb metàl·lic o amb una altra targeta. 
  • El datàfon m’ha demanat un PIN i no en tinc cap. Què he de fer? Prem directament la tecla verda del datàfon i el pagament es validarà.
  • El datàfon em mostra un error: Codi Error 104. Què vol dir? És un error de classificació de comerç, vol dir que no és un comerç d’alimentació i per tant no es pot procedir amb la compra. 
  • Puc treure els diners del saldo a un caixer? No, l’ús de les targetes és exclusivament per compres de productes bàsics a qualsevol establiment d’alimentació. 
  • Fins quan puc utilitzar la targeta? Les targetes tenen un període de caducitat d’un any, per tant, pots gastar el saldo durant tot aquest període. 
  • Quan es faci la recàrrega, el saldo ha de ser 0? No, el saldo és acumulable a les properes recàrregues que es facin. 
  • He exhaurit el saldo de la targeta. La puc llençar? No, es recarregarà automàticament quan es perllongui l’estat d’alarma. 
  • Tinc una incidència durant el pagament que no apareix a aquesta llista, què puc fer? Truca a l’Atenció al Client de CaixaBank al 900 404 090. Quan et demani el DNI facilita el codi que apareix davant de la targeta i que comença per DE 
  • No puc contactar amb La Caixa i la incidència no es resolt: Envia un correu amb el codi de la targeta (DE….), hora de l’operació i poble on s’ha produït la incidència a ensenyament@elbaixllobregat.cat. A l’assumpte fes-hi constar: INCIDÈNCIA TARGETA BECA MENJADOR.
Document/s adjunt/s: 

Cerca

 

 

@ccbaixllobregat

  Subscriu-te al canal RSS

Consell Comarcal del Baix Llobregat

Parc Torreblanca N-340 pk 1249

08980 Sant Feliu de Llobregat

 Tel.: 936852400   Fax:936851868

 Contacte