Sessió informativa sobre requeriments per al personal d'atenció a la dependència per als anys 2011-2015

El proper 24 de novembre a les 10h tindrà lloc al Consell Comarcal del Baix Llobregat una sessió informativa sobre requeriments per al personal d’atenció a la dependència per als anys 2011-2015.

Al voltant del desplegament de les normatives en matèria de serveis socials i atenció a la dependència hi ha una línea que afecta de manera molt directa al personal d’atenció a la dependència: als treballadors/es de diferents entitats i centres, residències, empreses d’atenció domiciliària, centres ocupacionals per a persones amb discapacitat, pisos tutelats, centres de dia,...etc. Es tracta dels requeriments de qualificació i formació per al personal que treballa en l’atenció a la dependència exigibles entre els anys 2011-2015.

Per aquest motiu el Consell Comarcal del Baix Llobregat, dins el marc del Programa ESMIL DOMICÍLIA (Espai de suport als municipis per la inserció laboral en el mercat dels serveis a persones amb dependència) i amb l’objectiu de dinamitzar el teixit empresarial del sector a la comarca, vol informar de les opcions de certificació i qualificació, organitzant la següent trobada on comptarem amb la ponència de la Cap del Servei de Formació i Gestió del Coneixement Especialitzat del Gabinet Tècnic del Departament de Benestar Social i Família, la Sra. Pia Ferrer i Jeremias.

SESSIÓ INFORMATIVA SOBRE ELS REQUERIMENTS PER AL PERSONAL D’ATENCIÓ A LA DEPENDÈNCIA PER ALS ANYS 2011-2015

Lloc: Sala d’Actes del Consell Comarcal del Baix Llobregat. Parc Torreblanca N-340 pk 1249 - Sant Feliu de Llobregat, 08980.

Hora: 10h

Adreçada a: personal de la gestió i coordinació d’entitats d’atenció a les persones en situació de Dependència, especialment amb àmbit d’actuació al Baix Llobregat

Preguem confirmació de l’assistència al telf: 93 685 24 00, ext. 622, o demaneu pel Projecte Domicília.