Acreditació de competències professionals

El servei d'Acreditació és l’oportunitat d’aconseguir una acreditació oficial mitjançant la demostració d’allò que la persona usuària és capaç de fer, a partir de la seva experiència professional o la seva formació no reconeguda oficialment.
La persona usuària ha de participar en un seguit d’entrevistes que es poden realitzar de manera presencial o virtual, segons més convingui a la persona interessada, en les quals ha de demostrar competències professionals que constitueixen part d’un certificat o títol professional.
Si la persona demostra que ha adquirit les unitats de competència, obté una certificació oficial que permet convalidar i completar la formació d’un Certificat Professional o Títol de Formació Professional.
L’obtenció d’un certificat d’acreditació facilita el desenvolupament professional i personal millorant el currículum i les possibilitats de trobar feina. A més, quan s’acaba el procediment, la persona usuària rep una orientació sobre quin itinerari formatiu pot seguir.
El Consell Comarcal del Baix Llobregat és un Punt d’informació i Orientació, que informa, orienta i assessora les persones interessades sobre el funcionament del procediment, en què consisteix, com accedir-hi, així com dona suport per a la formalització de la sol·licitud de preinscripció i en la preparació del dossier de competències.
Si necessiteu informació sobre el procediment d’acreditació, podeu fer-nos arribar la vostra consulta a través del correu electrònic acreditat@elbaixllobregat.cat.
CONSELLER COMARCAL |
Fernando Vicente Benetti |
TÈCNICA RESPONSABLE |
M. Carmen Vázquez Tovar |
Correu electrònic: area.desenvolupament@elbaixllobregat.cat |
Telèfon de contacte: 93 685 24 00 |
Adreça: Parc Torreblanca N-340 pk 1249, 08980 - Sant Feliu de Llobregat. |